söndag 7 november 2010

Förvaringslådor

På scrapträffen som jag nämnde tidigare fick jag med mig lådor hem av Tussemaja som hon får från sitt jobb. Jag tog alla som ingen annan ville ha och tänkte att jag kan väl slänga de jag inte använder, men hitills har jag altrat 4 stycken så de kommer att gå åt. Nedan visar jag de tre första. Jag förvarar band och blommor i två av dem.
 
 Jag har distressat lådorna som var vita från början.  Bandlådan som jag gjorde först har papper från Basic Grey, röda blommor utstansade med retroblomstansen.
 Lådan nedan som jag har blommor i är dekorerad med papper från Dovecraft. Texten är stickers från Basic Grey.
 Den sista lådan är till min dotters sjörövarsaker. Stämplarna kommer från Magnolia och är färglagda med akvarellfärger. Båten och solen har jag klippt ut på frihand och vågorna äe gjorda med MS Doily Lace-stansen.
 Ha det bra!
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar