söndag 7 november 2010

Jitkons scrapmara

Förra två veckor sen var jag på scrapmara hos Jitkons scrapperi. Där var det två tävlingar, den första som innebara att man skulle använda tag, penna och ett diecutpapper och sedans skapa ett alster. Resultatet syns i kortet nedan.
 Jag har använt papper från Smirk, blommor från Wild Orchid craft och tagen kommer från Jitkon.
 På söndagen var det en ny utmaning och då skulle vi följa en skiss, från Kortskissen tror jag . Då blev min tolkning som bilden ovanför. Jag har relativt nyligen upptäckt papper från Graphic 45 som märke och jag är riktigt förtjust i dom. Grattis-stämpeln är från Minelle och den har jag maskat så bara ordet grattis syntes( istället för Grattis till en liten.
 Stämpeln inne i kortet kommer från Tim Holtz.
 Det här kortet är till ett bröllop som sker snart och återigen har jag använt papper från Graphic 45. Blommor och hattnålar är från Wild Orchid Craft. Fjärilen är utklippt ur ett annat papper från Graphic 45.
Insidan av samma kort.

Ha det bra!
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar