torsdag 21 juli 2011

ATC-swap

Jag har varit med på en ATC-swap, jag tog mig lite vatten över huvudet och var med i ganska många delar, så nu vet jag att jag måste lägga band på mig och inte vara med på allt när jag läser om en swap. 

ATC står för Artist Trading Card, de är i visitkortsstorlek och får endast bytasd eller ges bort, inte SÄLJAS. Det är ett sätt för konstnärer att visa upp sitt skapande på ett lite enklare sätt än att släpa med sig en stor tavla, eller ett LO-album. Det var skoj att göra dom och en utmaning att hålla sig till det lilla formatet.
Tema Distresser.

Tema Färgglatt.

Tema ordspråk.

Tema Vintage.

Tema Valfritt.

Ett av mina favoritordspråk.
Ha det bra!
Gunilla

4 kommentarer:

  1. Åh så fina!!! Ska bli superspännande att få hem några av dem i brevlådan!! :)

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Jag undrar vilka två jag kommer få... :)

    SvaraRadera
  3. Oooh, vilka jättefina ATC-kort! Ska bli spännande och se vilka jag får... :)

    SvaraRadera