fredag 22 juli 2011

Present till förskolepersonalen!

Min lilla byter avdelning och min stora ska börja i förskoleklass så jag ville ge all personal ett litet minne från oss. Det slutade med att jag gjorde bokmärken och kort till personalen på deras avdelningar och till kokerskan som lagat mat till min stora tjej i 5 år.  På det här sättet fick jag också tillfälle att använda mig av redan färglagda och uppstämplade motiv.
Det översta kortet gjorde jag till en utmaning, men då jag är en dålig förlorare, så kunde jag inte med att lägga upp det i utmaningen. Dumt tänkt jag vet.... men det är så svårt att inte jämföra sig med alla begåvade scrappare där ute.
 Jag har använt motiv från Penny Black, Tingtura, Papermania, The greeting farm och bildmålarna. Motiven ä'r färglagda med en blandning av distresser och akvarellpennor.


Ett kort till en annan utmaning som jag heller inte skickade in i tid.







Tack för titten!
Ha en bra dag!
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar